Szupervízió és esetmegbeszélés szakértőknek, coachoknak, HR-eseknek, projektvezetőknek, szervezetfejlesztőknek

Fejlessze személyes szakmai és vezetési kompetenciáit biztonságos és bizalmi légkörű szupervízióval! Szakmai önreflexió és fejlődés támogató környezetben! Szakmai dilemmák és kihívások feldolgozása és önmagával való szembenézés várja!

ESETMEGBESZÉLŐ azt jelenti, hogy Ön behozza a saját munkájával, szakterületével kapcsolatos problémáit, dilemmáit, tapasztalatait, és együtt elemezzük az esetet, alternatívákat és kockázatokat, és lehetséges kezelési módokat, megoldásokat mutatva meg. Ilyenkor egyrészt a saját esetvezetése lesz tudatosabb a tapasztalatok feldolgozásával, másrészt konkrét megoldásokra talál rá.

A SZUPERVÍZIÓ pedig egy olyan szabályozott tanulási folyamat, melynek célja, hogy Ön a szakmai tudásával a szakmai szerepében és a személyes tudatossága által gyarapodjon az esetfeldolgozáson keresztül egy védett és inspiratív környezetben. Ránézünk arra is, ami az esetmegbeszélés során lezajlott Önben közben: attitűdök, érzelmek, korábbi emlékképek, beugró jelentések, gondolatok, vélemények és ítéletek. Ilyenkor tudatosul igazán, hogy az esetfeldolgozásból mi is az a hosszú távú tanulási eredmény, ami beépül a szakmaiságába, és/vagy a vezetői énjébe.

Célja tehát a szakmai szerepében szakértői/vezetői/vállalkozói/coach szerepben megélt szakmai önreflexiós képességének és tudatosságának a fejlesztése.

Akinek szól:

  • felelős beosztású szakértők, szakemberek (lehetnek humán, technikai-technológiai, jogi, gazdasági, képzési területen dolgozók is)
  • közép- és felső szintű vezetők,
  • HR-esek és HR vezetők,
  • projektvezetők,
  • vállalkozók: a kezdőktől a professzionális szinten működő tapasztaltakig,
  • coachok és coachingot tanuló pszichológusok,
  • szociális területen dolgozók,
  • professzionális szervezetfejlesztők.

Témaszintek lehetnek pl.: az Ön ügyfelének, munkatársának, vezetőjének, megrendelőjének a kezelése, önmaga motivációi, szakmai identitása, képe a hivatásáról, saját szerepfelfogása, ügyfelének/munkatársának/vezetőjének az Önnel való kapcsolata, kommunikációs folyamata, vagy a kollégáival való kapcsolata. Projekt esetén a kapcsolat egy projektszervezetben: ügyfél – projektvezető – környezet, intézmény interakciói, az érintettekkel (stakeholderek) a kapcsolata, stb. – és ezek rendszerkapcsolata.

Az esetmegbeszélő és szupervíziós alkalmak során olyan módszereket is el tud sajátítani és ki tud próbálni a segítségemmel, amelyeket korábban valószínűleg nem használt, vagy kevéssé használt ki.

Lehet egy-egy alkalmat is igénybe vennie, de érdemes egy min. 20 órás rendszeres találkozásokra épülő folyamatra szerződni, hogy a saját beavatkozásainak, viselkedésének a hatásait, ill. a környezet visszahatásait ki tudja elemzeni a rendszerszemlélet alkalmazásával.

Amennyiben igény van rá, csoportos esetmegbeszélő és szupervíziós sorozatot is indíthatok – akár kettős vezetéssel – szervezeten belül vagy azon kívül is.

Ne hagyja, hogy a szakmai kihívások megijesszék! Fejlessze szakmai és személyes kompetenciáit és foglaljon időpontot még ma itt!